Elevhistorier

Læs fortællinger fra tidligere og nuværende elever samt lærere

Læs historierne

“Det er fedt at lære en masse forskellige vandsportsaktiviteter, og man får et vildt godt fællesskab på linjen. Og at man bliver ét med vandet”

Isabel

Elev, 2022 – 2023

“Det bedste på linjen er at vi alle fejrer hinandens succeser, om det så er første gang man står op på wakeboardet, eller lander sin første kickflip på skateboard”

Ida

Elev, 2022 – 2023

Det er fedt fordi man får mulighed for at dyrke sin sport mens man er i skole.

Marcus

Elev

På basketballlinjen er der en mega fed kemi mellem spillerne til kampe.

Mikkel

Elev

Det er fedt at gå på basketballlinjen fordi man bliver udfordret i sit spil og får mulighed for at blive bedre.

Gustav

Elev

Jeg synes det er nice at gå på basketballlinjen.

Elev

“Jeg fik en masse spændende kulturelle oplevelser, og fik oplevet Aarhus på en helt anden måde”

Mads Emil

Elev, 2022 – 2023

“Der er et godt sammenhold og der er plads til forskelligheder”

Elev

“I forhold til Konkurrencedans er det nice at have noget man kan arbejde imod”

Elev

“Jeg vil anbefale international til andre, da det giver et nyt syn på Aarhus og på andre mennesker”

Astrid

Elev, 2022 – 2023

Jeg synes det var rigtig fedt at gå på Risskov Efterskole Gastronomilinjen. Du kommer en masse i køkkenet og får mange forskellige opgaver og oplevelser, og vigtigst af alt var der et hyggeligt fællesskab. Lærerne stiller opgaver der er varierende men også så alle kunne være med. Så hvis du vil have mere erfaring i køkkenet og have det hyggeligt samtidig så det her en god mulighed.

Ask

Elev, 2021 – 2022