Værelser & Faciliteter

Se billeder af værelserne og faciliteterne på Risskov Efterskole

Se her

På efterskolen har vi 159 sengepladser. De fleste værelser er 2-mands værelser, men vi har også 5 4-mandsværelser. Alle værelser har eget bad og toilet og I slipper derfor for fællesbad og toilet på gangen.

Begge vores kollegier, inkl. alle værelser og fællesarealer, blev renoveret fra tag til kælder i foråret 2021 og fremstår nu med nyt inventar – herunder gode senge (ekstra længde til basketspillerne), rummelige skabe, sengelampe, bogkasser og hylder, skrivebord, lænestol og lyse badeværelser. På værelserne er I fælles om at holde det rent og hyggeligt. Alle værelser har terrassedør ud til enten altan eller fliseområde/græsplæne. Ud over de 155 sengepladser på kollegierne, har vi et værelse med 4 sengepladser på 1. sal i hovedbygningen, som også er nyistandsat.