Skirejsen

Hafjell – here we come

Et af de store højdepunkter i løbet af efterskoleåret er skolens fælles skirejse til Norge. Vi står på alpinski og der er obligatorisk skiskole for alle hver dag – fra begynder til den erfarne skiløber. Vi bor i hytter eller lejligheder lige ud til pisten, hvor vi hygger, drikker kakao, laver mad sammen og fortæller sjove historier fra pisten. For os er det vigtigt, at eleverne her oplever at lykkedes i nye fællesskaber og fordeling af opgaver omkring madlavning og oprydning bliver et fælles ønske og mål.

Skirejsen ligger i januar og starter det nye halvår med et brag af en tur med masser af gode kolde oplevelser og fællesdannende aktiviteter.