Om Risskov Efterskole

Her er liv fra morgen til aften, og du får masser af muligheder for at udvikle og dygtiggøre dig – både på en af vores mange linjer, men også i store og små sociale fællesskaber.

Velkommen til Risskov Efterskole

Det er udviklende, udfordrende og urbant. Det er dannelse og danskhed i udvikling. Det er Risskov Efterskole. Lige nu. Lige her. Midt i Aarhus – midt i verden.

I hundrede år var vi højskole, landbrugsskole, husholdningsskole. Vi har stormet sanserne, åbnet for indtryk, udfordret og udviklet. Vi er videbegærlige og vedholdende.

Vi forbereder eleverne på fremtiden i et forpligtende fællesskab. Med nysgerrighed og viden som kompas skal de videre mod et liv i udvikling – i en verden i forandring.

Rejsen går gennem sport, kultur, action, gastronomi og design. Gennem viljen til at ville og lysten til at lære. Det foregår fra bakken, som engang havde bøndergårde til den ene side og væksten i Aarhus til den anden. Nu er den og vi i byen. I et af landets største vækstområder. Her formes fremtiden hver dag.

Og fremtiden er din.

På RES vil vi hjælpe dig med at blive klogere på dig selv som menneske. Hvordan kan jeg være til stede i nuet? Hvordan forvalter jeg min fremtid? Disse og mange andre eksistentielle spørgsmål – vil vi glæde os til at dele med dig.

Vel mødt!

Det sker i Aarhus 22/23

En efterskole i byen = masser af fede oplevelser.

Events i Aarhus

Vi er Risskov Efterskole