Linjerejsen

Som én af skolens 3 årlige rejser, udover skituren og fællesturen, tager hele skolen i foråret på linjefagsrejse

Skolens linjerejser

Den enkelte linje rejser ud til forskellige destinationer i og omkring Europa. Nogle linjer har samme destination, men ”nørder” på selve destinationen med hvert deres indhold.

Eksempelvis dykker Gastronomi ned i madens verden i Paris, International udforsker Athen og omegn, Basket ”dunker” i Valencia, mens Surf og Street rammer den perfekte bølge i Portugal, og SportXplore dykker i Egypten.

Destinationen for de enkelte linjer kan ændre sig fra år til år, da det vigtigste for os er, at eleverne kommer de steder hen, der giver alle mest mening for lige præcis dem og deres passion for linjen.