Arrangementer & Ture

Udover vores 3 fælleskabende rejser, den daglige boglige undervisning og din linjefagsundervisning, består et år på Risskov Efterskole af meget andet.

I løbet af året vil du opleve, at vi afvikler forskellige ture og arrangementer, som vi mener gør efterskolelivet endnu bedre.
Mange af weekenderne på efterskolen har et tema – det er eksempelvis vores RES Olympiske Lege i opstartsperioden, høstfesten i september, juleweekend i december og bryllupsweekenden i foråret.

Ud over de planlagte oplevelser i weekenderne, bliver du udfordret når vandreskoene skal snøres til Molsturen, Århus Festuge indtages med de kulturelle briller, og når din familielærer et par gange om året laver ”ryste samme aktiviteter” for hele familiegruppen. Alt sammen bidrager til, at du sammen med os skaber et helt unikt efterskoleår for dig!

Bliv en del af Risskov Efterskole

Besøg osBliv elev